syt og bæs

Nå er jeg på jobb! Så har fått Soph til å poste dette innlegget til dere :) Hihi, fliiink.

Har hatt en relativt chill dag i dag, hadde kort dag på skolen (med økonomidød i de fire siste timene) hvor vi også planla studieturen vår litt, wiii :) Har tenkt oss til Sverige rundt om “sommertider”, mai/juni, noe som jeg gleder meg syykt til! Blir ikke lagt bort da, vi har tenkt på Boden, men så lenge jeg kommer meg bort for en stund så er det bedre enn ingenting.

Har reflektert min sykt chille dag i dagens antrekk (haha slask) med en hettegenser og verdens verste hårdag.. Føler veldig sjelden for å “pynte” meg på skolen, og sletter som oftest bare håret i helgene. Jeg er så sykt umotivert på livet (haha??) for tiden og gidder sykt lite om dagene, men det er også fordi jeg har vært mye syk etter jeg fikk kyssesyken og ble frisk fra den. Vondt i magen hele tiden, kvalm, dårlig og rett og slett i elendig form store deler av dagen :( Haha, syt og bæs altså. Men legen sier dette skal være “normalt” etter å ha hatt kyssesyken, noe jeg ikke heelt kan tro på?? Kan vel ikke gjøre annet enn å tro på han, da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg