wants from nelly

Som alltid drømmer jeg meg bort på nelly, sa til meg selv at jeg fortjente å kunne handle for 500,- så jeg har sett på så syykt mye fint! Dette var selvfølgelig før jeg fant ut at jeg må bruke 2000,- på russeklær, så da utgår jo selvfølgelig nettshopping.. Hater livet :( Får ta det når jeg får lønning!

Har funnet noen favoritter da, hva synes dere var finest? 

Rosa sko – 379,- HER // Hvite sko – 299,- HER // Genser med sløyfe – 329,- HER // Sølvgenser – 359,- HER

// affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg