so far away

Nå har jeg vært en tur på butikken og kjøpt inn litt sykemat siden jeg ikke klarer å spise “ordentlig” mat, sånn som middag. Ble jordbær, mango og banan – og ett par plater sjokolade som jeg skal dyppe i, mm ♥ Og en flaske cola, er det virkelig sånn at cola hjelper mot kvalme, eller er det bare tull? Jeg velger å tro at det funker i alle fall :) Er så glad jeg har de vennene jeg har på dager som disse, også ♥ Sånn som Lisa, hun skal ha all ære for at hun alltid får meg i godt humør :-* Setter jeg veldig stor pris på! Hver og en av dere ♥

Senere skal jeg ta en telefondate med min kjære (Soph) som sitter nede i Oslo hos familien sin, enda jeg var sammen med henne i går føles det som en eevighet siden! Og jeg savner henne såklart allerede, haha. Kom hjem fort ♥ Fire dager er alt for lenge.. Hadde vi ikke hatt dagens teknologi med telefon og slikt hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjort, haha. Må jo holde hverandre oppdattert enda vi sitter på hver vår ende i Norge!

Finepia xD xP x) 😉 ;P Jajaaa…..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg