overraskelse

Kom hjem til en pakke på bordet, aner ikke hvor den kom fra siden det ikke lå noen lapp oppi?? Var i alle fall koselig å få en positiv overraskelse på en dritdag som denne :) Burde jo egentlig være glad for at det er fredag og helg, men klarer liksom ikke helt det.. Skoledagen har vært full av negativitet grunnet “nye” regler på skolen, og ja, det sier seg vel selv at ingen var så sykt overlykkelig over det akkurat. I tillegg savner jeg beste Soph som er i Oslo, skulle såå ønske hun kunne vært her sammen med meg nå.. :( Tre dager igjen nå.. Haha, ja vi er nesten som kjærester – og dette føles ut som ett avstandsforhold! Har nettopp snakket med henne i en time på telefon, men det er bare ikke det samme.

Kan kjøpes HER i alle fall. Mye billigere enn på en salong :) Skal teste den ut for dere over en tid nå!

2 kommentarer
    1. fikk den jeg og! 😀 ble litt redd jeg, men det dukket opp for meg at jeg har meldt meg på konkurranse på blogg.no i desember og femti av oss bloggere kunne motta det i posten! 😀 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg