Frk. pregnant

Har nettopp hatt besøk av min høygravide venninne, er så sykt å tenke på at nå kan den lille gutten komme når som helst! Wii, blir såå gøy :) Er under 10 dager til termin, håper det går fort! Lekte såklart litt fotograf når jeg hadde sjansen også, så legge ved to bilder jeg ble fornøyd med.

Skal dra til Martine om en liten stund og være resten av kvelden, være litt sosial til en forandring! Haha. Har vært sykt dårlig på det i det siste føler jeg, men er vel kanskje ikke heelt sånn. Skal gå å fikse meg nå siden jeg blir hentet any minute, vi blogges senere :-* Tar selvfølgelig med kameraet, flink.


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg