ti år igjen

I dag tok jeg meg den fantastiske friheten til å sove leenge, er det helg, så er det helg! Hadde heller ingen planer om å dra til byen, så jeg har nettopp vært i dusjen og laget meg superfrokost. God start på dagen! Nå skal jeg se noen episoder med Hos Martin på Sumo, haha så sinnsykt morsomt. Skal finne frem klær jeg kan ha på meg i kveld også, that may be a problem, as always.

I går var jeg hos Martine, koset oss med pizza og cola ♥ Også så vi på senkveld og snakes on a plane, sykt ekkel film.. Og ja, vi sminket oss “superfint”, utrolig hva fredager kan gjøre med deg?? Følte meg som en 10åring, utrolig barnslig med andre ord haha. Vet ikke helt om jeg tørr å legge ut den filmen, kan bli litt (veldig mye) flaut. For ja, jeg filmet det faktisk..

Tjill i nattbuksa

Kosemoseoverdose

Også sminket vi oss hahahaha

Ja. Flaut.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg