emosøndag

Nå har jeg nettopp laget meg sjokolade, banan og mango, er er overhode ikke like godt som jordbær og sjokolade.. Men det funker vel på en måte når vi ikke har noe som helst godteri her i huset, søndager </3 Sov til klokken var halv 5(!!) i dag, så tviler på at det blir stort med søvn på meg i natt altså, haha. Litt uheldig siden jeg har jobb etter skolen i morgen, og jeg må være opplagt da. Også blir jeg jo automatisk emo på søndager da, siden det er skole i morgen liksom…

Tok ganske få bilder i går, bare på vorsjet, men kan legge dem ut senere når jeg har sett gjennom dem. Er vel to-tre av dem som er brukbare, haha. Men bedre enn ingenting da! Until then får dere kose dere med bilder av MEEEG xD Haha, tok faktisk ingen bilder av meg med kjole osv. på, men her er iaf etter at jeg fikset håret og sminken i går! Ble litt fornøyd med håret da.

3 kommentarer

Siste innlegg