søndagsfilm

Om 10 timer sitter jeg på skolen igjen, så sykt nedtur :( Kjenner ikke at jeg gleder meg i det heele tatt, eneste positive er at vi snart har vinterferie! Det gleder jeg meg til :) Bare to uker igjen, det skal bli så sykt deilig. Eneste nedturen er at jeg har jobb mandag, onsdag og fredag – men da har jeg i alle fall noe å gjøre! Så slipper jeg å sove bort dagene, det er litt kjipt.

Nå skal jeg følge med på søndagsfilmen, Mall Cop, er den noe bra..? Haha, har sett på den i en halvtime og klarer faktisk ikke å bestemme meg. Men jeg elsker hovedpersonen da! Han der fyren fra Kongen av Queens, haha :) Etterpå tror jeg at jeg skal se på Never Say Never, alt for lenge siden sist, og det er jo en skam når det er meg.. Dere får i alle fall ha en suuper søndagskveld, alle sammen :-*

Bare noen bilder fra i går, tok ikke så veldig mange så ble ganske enkelt å finne de beste.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg