oh my gad lizm

Sykt bra start på uken å forsove seg, men når jeg tenker meg om så gjør jeg i grunn det hver dag. Er sånn type stå opp 10 minutter før jeg må gå til bussen og stresse meg gjennom alt jeg må gjøre, takk GUD for at jeg bare bruker 5 minutter på å sminke meg! God egenskap jeg har der i alle fall. Hadde jeg brukt en halvtime (som flere av vennene mine) så hadde jeg i alle fall ikke rukket skolen, jeg er bare nødt til å sove til halv 8 hver dag, om ikke så klarer jeg ikke å fungere.

Nå har jeg i alle fall tysk, så må vel følge med litt. Skal lage en eller annen plakat med tegninger, back to kindergarden! Er ikke spesielt glad i tysk, siden jeg ikke fatter en dritt, så dette er egentlig like greit.

Takk Mathias for at jeg fikk låne minnekort ♥ Hehe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg