februar 2010

I dag har jeg vært hjemme fra skolen, skulle vel kanskje vært litt flinkere til å oppdattere da? Hehe. Men jeg har vært opptatt med å laste ned CSI Miami episoder, føler virkelig ikke at de sender nok på TV Norge så da må jeg ha mitt eget lille lager på pcen. Tenkte bare å gi livstegn fra meg nå, har i grunnen ikke såå mye å fortelle.

Også har jeg sett gjennom gamle bilder av meg, herreguuuud x( Tør jeg poste noen her..? Haha, jeg var så sykt pen i 2010. Glad vi forandrer oss med tiden! Okei la meg se… I februar 2010 gikk jeg i 10ende, hadde faktisk brunt hår da også hadde jeg hår bare til skuldrene.. Klippet meg nemlig helt bob, også startet jeg å bleke håret litt senere. Jeg bøyer meg i støvet og legger ut noen bilder, haha :(

Nederst i midten er etter jeg klippet meg helt kort

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg