one of a kind

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb og er sånn passe død. To timer alene på jobb virker som en evighet når det ikke er så mye action, shit ass.. Heldigvis kom det en superhyggelig dame inn på slutten som jeg snakket med i en halvtime om uteklær til barn, haha! Det var koselig da, tiden fløy jo :)

I går tok jeg i bruk en gammel anorakk jeg fant på loftet for.. Ganske lenge siden. Skrev innlegg og la ut bilder av dem HER. Har ikke brukt den fordi jeg vil få den sydd inn først, men jeg ble så forelsket da jeg så meg selv i den at jeg ikke klarte å la vær, haha.. Har lurt på hvor den kom fra i alle disse månedene, og i dag fant jeg ut at det faktisk er tanten min som har sydd den! Sykt morsomt :) Så denne er i alle fall one of a kind. Hva synes dere? Vurderer uansett å bestille meg en i blå når jeg får penger, den er sykt fin!

Også må jeg bare gratulere venninnen min, Pia, som fikk en liten gutt i dag! Såå herlig :) Kanskje dere husker at jeg la ut bilder av magen hennes for bare noen dager siden? Er sykt å tenke på..

Redigert fordi jeg er så uheldig på bilder, pen.

escvinn2rr
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg