nelly addiction

Jeg sto opp for en time siden, skulle egentlig bare sove i en og en halv time, men tenker det ikke gikk helt etter planen. Har sovet i 5 timer og er helt lammet i høyre side av hodet nå, haha, hvorfor?? Og kan ikke se at jeg skal få sove i natt heller, så får vel finne på noe å gjøre.. Tenker jeg skal lage meg en kopp te og se litt på tvserier nå, kosetid ♥

Har sett litt på nelly, og tenker det er på tide at jeg bestiller meg litt nye klær! Får lønning om rundt om en uke, så det er jo perfekt :) Jeg tar meg råd fordi jeg fortjener det, rett og slett. Skal få kastet ut litt gammelt snart, om jeg gidder. Er egentlig overflod av klær både på rommet mitt, loftstua mi og i gangen, så ja..

Tenker å bestille den sorte tightsen og kanskje genseren i gull. Har dere noen favoritter?


1. Kjole 479,- HER // 2. Sko 349,- HER // 3. Kjole 399,- HER


1. Genser
299,- HER // 2. Tights 199,- HER // Genser 299,- HER

// affiliateslenker

4 kommentarer
    1. de skoen må du være førsiktig med og bestille, ei veninne bestilte di og var ødelakt, hun sente di inn og fikk like stygge sko tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg