beste dagen i uka

Nå sitter jeg på skolen og er flink pike, fikk låne iPhonen til Lisbeth for å ta bilder, lykkeee ♥ Er en liten glede i livet hver gang jeg får lånt en iPhone, makes me smile. Er egentlig litt overrasket over at jeg fikk låne den i grunn, siden jeg var skikkelig slem i går og facerapet henne, haha. Endret fødselsdato og skrev “LAPPEN!!!:D” på statusen, falt ikke heelt i smak det nei.. Men heldigvis er hun ikke langsur ♥ Haha, når jeg tenker meg om var det sykt morsomt.

Er ferdig klokken 2 i dag, så er det rett hjem for å spise og stikke ned på jobb klokken 4. Etter jobb skal jeg være sammen med Lisa, Soph og Lotte, skikkelig busy woman, jeg. Men blir koselig da ♥ Håper det går fort på jobb!

Vi har hatt tysk.

Lisbeth har også hatt tysk og tegnet menneskekroppen, haha, intetkjønn.

Også har jeg tatt masse ubrukelige bilder


Haha, vi har pyntet klasserommet vårt med x antall slike ark.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg