sminkepia

Nå har jeg nettopp lagt meg godt tilrette i senga med CSI, browniesis, krem og potetgull. Ære være venneløse fredager! Skal ligge her i tre-fire timer nå og bare tenke over hvor sykt tragisk livet mitt er, kanskje slå på stortromma og høre på deppelista mi på spotify. Køddaa, skal se meg blind på CSI i hele natt :) (er det en positiv eller negativ setning?)

Ble ikke noe av jentekvelden i dag, men fikk likevel ett lite besøk av Lisa. Såå koselig ♥ Hun var superivrig på at jeg skulle ta bilder av henne, hun hadde nemlig sminket seg og det er sykt sjelden at hun gjør det. Så dette måtte jo såklart dokumenteres, finpi. I tillegg er hun blitt (u)normalt brun, skal følge i hennes fotspor og smøre meg inn med fem lag selftan før jeg sovner, det er VIRKELIG nødvendig!

Wow innkjøp ass xD

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg