nettshopping

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb, skulle egentlig poste dette før jeg dro, men såklart hadde jeg dårlig tid.. Har vært sånn passe sliten og trøtt i dag, og er det noe jeg hater så er det å stå opp tidlig. Tipper jeg er en av de mest morgengretne personene i verden, er virkelig ikke hyggelig å være sammen med meg om morgenen. Men på lørdager går det som oftest greit da siden jeg får sove til klokken 10, woho.

Nå skal jeg ta en-to-tre runder med selvbruning, se på CSI og kose meg med potetgullet som er igjen fra i går. Isen jeg kjøpte i går var forresten supergod, men jeg klarte bare fire skjeer før jeg ble kvalm.. Det var sykt kjedelig :( Får bare spare resten av boksen til en annen dag! Smart.

Fikk i alle fall shoppet litt på nelly i går! Gjør meg glad, nå er det bare å vente på at det skal komme :)

Genser HER // Tights HER // Topp HER

4 kommentarer

Siste innlegg