smisking

Mandag, herlige mandag ♥ Har masse planer i dag, så tror det kommer til å bli en suuper dag! :) Skal dra til gudmoren min etter skolen, er kjempelenge siden jeg har vært sammen med henne så det skal bli koselig. Også skal jeg til Katarina sammen med Ingvild, Lisa, Mette og Lotte senere, jentekveld ♥

Men først er det to timer med skole igjen, serr :( Kan livet bli mer deprimerende.. Ga nettopp lakris til læreren min for å smiske litt, haha. Noen andre som spiller det spillet der? Er i alle fall en liten opptur er at om bare fire dager er det vinterferie! Den skal nyytes til det fulle, og endelig kan jeg ta igjen litt tapt søvn. Dere vet nå hvordan det er, klarer aldri å sove helt ut før jeg skal på skolen så jeg får toppen fem timer søvn, om jeg er heldig.

Og takk til Mina som tipset med om The Lying Game! Hele gårkvelden min gikk til det, perfekt tv-serie for meg :)

Har dere noen planer i dag? ♥

4 kommentarer
    1. Jeg er også skikkelig glad i mandager =) En frisk start, nesten 🙂 Love it!
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra flere daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. LIZBETHOSNES.COM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg