matchmaker

Nå sitter jeg hos Katarina sammen med masse jenter, vi har spist pizza tidligere og gjort det vanlige liksom. Gossip vet dere, er alltid obligatorisk. Siden jeg glemte kameraet mitt hjemme i dag var det bare flaks at Katarina er blogger selv og har kamera, så hun reddet meg litt.

Er vel ikke så lenge før jeg skal dra hjem, må se noen episoder med The Lying Game før jeg legger meg, haha. Er virkelig blitt avhengig av det! Anbefales :)

Katarina og Lotte er singel og desperat, ring dem på 902 70 885 / 416 22 414. Dere kan også få tips om dere sliter i draw something, Lotte er verdensmester i både det og engelsk.

Lisa er også singel, og veeldig desperat.. Ring henne på 417 67 703

Mette har en ting for lysekroner, her sitter hun faktisk å planlegger hvordan hun skal knuse den.. Om dere trenger lystips kan dere ringe henne på 481 11 080

Og Ingvild da, hun er egentlig ikke singel men dere kan uansett ringe henne på 919 91 593 om dere vil ha en heftig samtale før leggetid.

Haha, vi prøvde oss på ett gruppebilde, gikk ikke såå bra. Og når dette ble det beste, så sier det vel sitt..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg