twitter u know

I dag blir det veldig sent før jeg er hjemme, så da blir det også sent før jeg blogger. Så derfor har skrevet ferdig dette innlegget så jeg kan poste det før jeg drar på jobb. Flink! Skal rett på milano etter jobb og spise sammen med en gjeng jenter for å feire Isabel som har bursdag i dag, hele 18 år! Gratulere søte ♥ Jeg bare teller dager til det er min tur, bare 4 måneder og 17 dager igjen nå :)

Også har jeg blitt aktiv på twitter igjen, nesten ett mirakel.. Men det er sykt avhengighetsskapende da! Når jeg først har satt meg inn i det klarer jeg ikke slutte, haha. Dere kan finne meg HER om dere vil følge meg :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg