no offence

Kom hjem for en time siden, og det første jeg gjorde var å måke snø.. Egentlig ser jeg ikke vitsen siden det likevel kommer mer ned fra taket om en time eller noe sånt, da må vi jo måke igjen uansett. Men det var i alle fall dagens trening! Legger ved det eneste bildet jeg har, haha. Tok det fra Soph siden jeg ikke hadde med kamera. Bursdagsbarnet ♥

Ellers har jeg konkludert med at det finnes waay to many småjenter som ikke kan sminke seg, jeg mener, hva er casen med at 10-12 åringer bruker sminke? Det ER ikke pent med skille, det ER ikke pent med orange hud, det ER ikke pent med bryn fra en annen galakse og klumpete vipper. No offence altså, men da jeg var så gammel visste jeg ikke at det fantes sminke eller extensions engang. Men jeg vet ikke, jeg er vel fra steinalderen eller noe.

Kan ikke si jeg støtter denne galskapen, men jeg skal likevel legge ved denne slik at alle kan lære seg how to wear makeup.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg