mint candy apple

Jeg har i grunnen ett kjedelig liv, skulle egentlig dra på gründer etter skolen sammen med Amanda, men jeg var så utslitt at jeg var nødt til å dra hjem å sove. Så da sov jeg da, i tre og en halv time. Har sovet gjennom alarmer, tapte anrop og meldinger, skal ikke klage på soverhjertet mitt!

Så jeg kan vel kalle meg sånn passelig uthvilt nå, eller egentlig ikke, vil enda sove. Men det kan jeg ikke, så jeg skal se noen episoder Hotel Cæsar, lage meg en kopp te og lakke ferdig neglene mine. Jeg suger å lakke negler har jeg funnet ut da.. Shit as :(

Og ja, jeg har da sett slik ut i dag. Jeg skjemmes.

Essie Mint Candy Apple // Kan kjøpes HER 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg