de små tingene

Det er utrolig hva som kan få en dag til å bli superbra på ett blunk, har ikke hatt en helt jævlig dag akkurat, men en litt småtrist dag kan jeg vel si. Er bare sånn det har vært i en periode nå, så bare de små tingene gjør ting så mye bedre. Så da hjalp det virkelig på at jeg plutselig hadde fått en gave på døra av en “hemmlig beundrer” sammen med ett brev der det sto såå mye fint ♥ Da ble plutselig humøret helt på topp og har vært det siden da :) Er så glad for at jeg har de venninnene jeg har som alltid er her for meg og støtter meg, dere er fantastiske ♥ Som jeg alltid sier – håper alle er like heldige å har like gode venner som jeg har! Det fortjener alle å ha.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg