Tvangsblogging

Hei, Sophie her. Ble tvunget til å blogge for Stine Mari, hater egentlig å blogge for andre men ettersom hun har gjort det tusen ganger for meg får jeg vel bare finne meg i det.. Gawd.

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. Kanskje jeg bør blogge om mat, hotel cæsar og tv 2 sumo, neglelakk eller klær fra nelly som Stine vanligvis gjør. Eller at hun er på skolen og vil hjem og sove. Eller at Justin Bieber har bursdag i dag. Det er slike ting hun bruker å tenke på… 

Så for å samfatte det kort:

Csi. Hotel Cæsar. Sove. Vin. Snus. 

Sånn, der har dere oppsumert dagen til stine!

Hun får heller blogge bedre for dere senere ♥ Innså nettopp at jeg suger å blogge, haha.

3 kommentarer
    1. Åssen venn er du egentlig, Sophie? Så mange flotte innlegg Stine har laget for deg, også kommer du med det her? Faen så frekk du er. Og for en dårlig venn.. Visste ikke du var så giddesløs og lite omtenksom..
      Neidaa, skjønner det sikkert var tull:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg