feirer bursdag

Nå sitter jeg hos Mette sammen med Lisa, såå koselig å sitte inne å høre på uværet ute ♥ Jeg elsker når det er vind/storm og jeg kan sitte inne med en kopp te eller noe og bare kose meg, det er virkelig livet. Skjønner ikke hva folk har i mot dårlig vær?? Så lenge jeg er inne, er det ikke ett problem for meg i alle fall.

Så vi har koset oss med pølser, brus og godteri for å feire Justin da, store gutten som blir 18 år i dag ♥ Må vel kanskje begynne å tenke på å dra hjem snart også, skal jo trossalt på skolen i morgen.. Livet..

Kjøpte litt godteri, se da!!! xD Haha herregud..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg