klokkehimmelen

I dag har jeg ikke vært på skolen, er jo siste dag før ferien men jeg klarte rett og slett ikke siden jeg var dårlig i morges. Og siden jeg har vært oppe siden klokken 10 har jeg hatt god nok tid til å gjøre unyttige ting, har sett på masse klær på nelly, sett en del i taket og lastet ned tvserier. Jeg er skikkelig badgirl så jeg laster ned ting, ja. Har forresten tatt fem dager nå og ingen tegn til pakken min fra nelly?? Kjenner jeg er litt skuffet :(

I tillegg til denne skuffelsen har IKT på skolen bestemt at det ikke er vits for meg å få tilbake skolepcen før ferien. Hallo?? Tror de ikke har jeg shitload av ting jeg er nødt til å få gjort?? Kjenner jeg blir sykt frustrert nå, helvete. Jeg er dø når skolen starter igjen.

Her er i alle fall noen klær jeg har funnet, åååh ♥ Og noen klokker, hvilken er deres favoritt? Jeg er forelsket.


HER // HER

HER // HER // HER

HER 349,- // HER 399,- // HER 299,-

// affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg