live my life

Er en drepende lukt av frityr i hele huset nå, fant akkurat ut at å koke vårruller ikke var en sykt god idè.. Men nå er jeg i alle fall mett! :) Vårruller er så syykt godt, er faktisk første gang jeg lager det selv og jeg klarte selvfølgelig å brenne to av dem, haha. Naturtalent i matlaging, right here! Og tror dere jeg løp tulling rundt på senteret i dag da jeg skulle finne gavene til søskene mine? Hadde nøyaktig 31 minutter på meg til å finne ting som lekebutikken tydeligvis var fri for.. Seriøst? Kjøper dere ikke inn nok leker eller? Ubrukelig. I tillegg fant jeg ikke noe å ha på meg senere, så ja, I have a big problem here.

Nå skal jeg tappe i badekaret nå og ta ansiktsmaske før jeg tar turen til en venninne. Blir nok kanskje en liten tur ut i kveld, får se hva som skjer. Om ikke blir det godteri og en god film på meg! Finnes egentlig ingenting bedre enn en rolig lørdag.

Hør på sangen nederst, I love you Bieber ♥

Har vært flink storesøster og kjøpt gave til småtrollene som skal feire bursdag i morgen ♥ Barnebursdag er det beste jeg vet på en søndag, høhø.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg