uslåelig likhet

Som vanlig hadde jeg dårlig tid i dag, sto opp en halvtime før jeg ble hentet, og jeg måtte dusje.. Tok faktisk med meg slettetangen men fikk ikke tid til å slette håret uansett, forferdelig :( Nå er jeg sånn passe utslitt, masse barn, roping, hyling og høy musikk er virkelig IKKE min greie har jeg funnet ut. Men var utrolig koselig! Håper pappa tar med godteri og brus hjem når han er ferdig å rydde i lokalet, hehe.

Skal se litt på The Lying Game nå før jeg starter med håret og litt småfiksing, skal dra på kinarestauranten sammen med Soph, Anne-Sofie og Amanda senere og da kan jeg faktisk ikke se ille ut. Hva er deres planer i dag? ♥ Vi i Troms er så heldig å ha vinterferie neste uke, wii!! Så digg. Må bare gni det litt inn.

Var da dette jeg kjøpte i går, lego er jo største trenden for tiden. Mens lilleprinsessa mi fikk klær, takker gud for at hun ble fornøyd! Er vanskelig når de er kommet i en alder hvor de er kresen på alt..

Min post for dagen.

Uvandt å få bilde sammen med småtrollene der de faktisk SMILER sammen med meg. Ser dere forresten likeheten mellom meg og min søster? Uslåelig.

Vanligvis når jeg kommer med “ååh nu vil du såå ha daddakos ♥ ♥” skjer dette. Er visst ikke så poppis med daddakos lenger..

4 kommentarer

Siste innlegg