eyecandy

Nå drar jeg snart for å møte jentene, tror vi kommer til å få en suuper kveld ♥ Tar med meg kameraet sånn at jeg kan ta bilder av maten, er det ikke sånt dere liker å se? Haha, såå funny. Men jeg tuller ikke, skal ta bilde av maten da.

Etter vi har spist skal vi dra på kino sammen med noen gutter for å se Safe House med verdens kjekkeste i hovedrollen!! Ryan Reynolds ♥ ♥ ♥ ♥ Han er til å spise opp, har vært forelsket i han siden jeg så han i “pizzagjengen”, haha noen som husker den tvserien? Filmen så i alle fall utrolig bra ut, så den gleder jeg meg til å se :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg