Ryanlove

I og med at det er blitt natt nå vurderer jeg å legge meg, men siden jeg sov til klokken ett i dag finnes jeg ikke trøtt i det hele tatt.. Kanskje jeg skal se en film? Har sykt lyst til å se The Proposal, noen som har sett den? Er jo såklart bare fordi Ryan er med i den ♥ Haha, har fått heelt dilla på han etter Safe House, not good. Eller jo, det er bra.

Også lurer dere sikkert på hva jeg har gjort i dag, og min dag har som alltid vært ganske kjedelig. Har ikke skjedd noe sykt spesielt. Dro til Martine etter jobb sammen med Charlotte og spiste jordbær, banan og sjokolade, mmm ♥ Får vann i munnen av å se bildene nå, haha. Håper det fristet dere litt da, siden jeg liker å være ondskapsfull.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg