endelig fikk jeg pakken

Etter å ha ventet i 10 dager på pakken min fra nelly var det en stor glede at bestemor ringte meg i dag og sa at hentelappen var kommet. Ikke en dag for tidlig! Ble skuffet over nelly denne gangen, har aldri gått så lang tid når jeg har bestilt klær der før – og denne gangen tok det 2-3 dager før de sendte det også. Vel, er bare glad klærne er kommet i hus nå! :D Viser dere bilder av det senere. Noen som husker?

Senere skal jeg være sammen med Amanda og Anne-Sofie, blir koselig ♥ Også har jeg planlagt dagstur til Tromsø i morgen sammen med Marte og Carina, håper det går i boks! Hadde vært utrolig koselig :D Elsker når man får gjort noe ut av ferien, og uansett om det bare blir en liten tur til Tromsø så har vi i alle fall kommet oss litt bort og hatt kvalitetstid. Noen andre som har planer for ferien, eller, de fleste hadde vel ferie for to uker siden?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg