jeg er snill

Det er på dager som disse at jeg starter å tenke; er det bare jeg som har jobb..? Alle jeg har snakket med i dag har sagt det samme – jeg er blakk, har ikke penger. Så da måtte jeg faktisk bestikke Amanda og Anne-Sofie når jeg kom hit med å si at jeg kunne betale om vi bestilte mat, haha. (seff skal jeg få pengene tilbake, SÅ gavmild er jeg ikke) Fordi selvfølgelig har ikke de heller penger.. Hva er det som skjer med verden? Vi bor i verdens rikeste land, halloooooooooooo, skal ikke være ett problem å ha råd til en tyggis.

Så nå har vi fått maten og vi har spist den. Gikk faktisk ganske fort det der, haha, en bit så var alt borte. Så nå skal vi bare snakke gossip og le oss ihjel resten av kvelden! Er så koselig å være sammen med jentene ♥

Haha, Anne-Sofie ble såå glad for maten!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg