sparketur

Nå har jeg kommet hjem etter en lang og UTROLIG kald tur.. Har brukt en time på å få varmen i meg igjen, haha. Nå skal jeg bruke ett par timer på å se tvserier før jeg tar kveld. Har hatt en utrolig koselig og morsom kveld med jentene, og hjemturen var på en spark – haha! Det var morsomt :) Tror det er første sparketuren jeg har hatt denne vinteren, haha. Blir nok ikke siste gangen heller, skal tvinge dem med på en tur til før uken er over, hihi ♥

Haha, bilder fra the wild drive. Var sykt skummelt til tider, er ikke bare-bare å sparke på natterstider skal jeg fortelle dere.

1 kommentar
    1. hvordan er det og konstant jobbe med vekta de, samtidig som du ser at den bare går mer og mer feil vei? er det tungt å innse at man lider av fedme eller? :/
      stå på! du kan i allefall være morsom til tider! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg