workwork

Nå skal jeg dra ned på jobb, men først skal jeg en tur på posten for å hente en pakke. Haha, hadde en sykt ekkel drøm i dag før jeg sto opp.. Drømte at jeg våknet 16:07 og hadde forsovet meg til jobb, det var så utrolig virkelig.. Verste var at jeg drømte det tre ganger, altså etter hver gang jeg slo av alarmen, og hver gang var det en annen vri på drømmen. Dere som har jobb vet vel for en ekkel følelse det er å ha forsovet seg til jobb..? Vel, er bare glad jeg klarte å stå opp til slutt å innse at jeg ikke hadde forsovet meg likevel, haha, sykt drama.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg