chocolate n strawberries

Var på posten i dag og hentet en pakke fra blogg.no, nemlig den nye sommerduften til Escada! Er andre året jeg får testet ut sommerduften deres, var heldig i fjor også å ble plukket ut. Skal ikke klage, hehe :) Også planene om Tromsø da, skulle jo egentlig dra i dag, men så ombestemte vi oss og drar heller i morgen! Klokken 10 skal vi ta båten og er hjemme igjen ca 22:30. Skal prøve å få noen til å blogge for meg, siden det kommer til å bli litt vanskelig for meg.. Jeg skal nemlig koose meg med shopping ♥ Også har jeg tenkt å smake sushi for første gang, er det like godt som folk skal ha det til, eller er det virkelig så ille som de andre sier det er? Kan uansett bli spennende det, da :)

Nå skal jeg bruke resten av kvelden på å se en film – og kose meg med jordbær, banan og sjokolade ♥ Noen som har filmtips? Helst komedie eller kjærlighetsfilm :) Er ikke helt in the mood for skrekkfilm når jeg sitter her helt alene..

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg