Rockin’ Rio

Nå sitter jeg å ser på Hotel Cæsar, har faktisk gått glipp av 6(!!) episoder, så har en del å ta igjen for å si det sånn. Har også fått sett på Frustrerte Fruer, aah, drama drama ♥ Jeg elsker tv-serier. Tror jeg skal finne sengen om en halvtime eller noe så jeg kommer meg opp i morgen, er beste dagen i uka i morgen – kortdag ♥ ♥ Tenkte å fortelle dere litt om escadaparfymen jeg fikk også, so here we go..

 Dette er en typisk parfyme fra escada, føler nesten at alle de er like på en måte? Jeg har likt hver og en av sommerduftene – og denne var ingen unntak! :) Den er veldig frisk og sommerlig, noe som jeg liker veldig godt. Vet ikke helt hvordan duft jeg kan sammenligne den med, men er ganske sikker på at jeg har luktet en lik tidligere. Kanskje den minner meg litt om en av Ralph Lauren sine parfymer? Den er uansett veldig herlig, og jeg har brukt den hver dag siden jeg fikk den :)

Er det noen flere som har parfymen?

esc2rr
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg