På tur til storbyen

Hei! Nå er det Amanda som blogger, for Stine sitter nemlig på båten på tur til Tromsø. Hun og et par andre venninner fant ut at de skulle utnytte ferien og ta seg en dagstur dit, og da må jeg selvfølgelig ta på meg jobben som gjesteblogger. Tromsø er jo en liten “storby” i forhold til Harstad, så jeg kan tenke meg at Stine neppe kommer til å prioritere blogging der borte, og derfor får dere høre fra henne først i kveld når hun kommer hjem. Det fine med det er at hun sikkert har flere hundre bilder hun kan poste, selv om sikkert ikke halvparten engang er bloggvennlige, haha. 

Jeg kunne sikkert ha skrapet sammen masse gossip om Stine og postet mens hun var borte, meeeen jeg har rett og slett ikke tid så det får komme en annen gang! Gled dere! 


 Lurer dere på hvem jeg er så se på bildene eller gå inn HER, HER eller HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg