tromsøblogging

Hei!

Nå sitter jeg i Tromsø på jobb hos en kompis, trodde ikke jeg kom til å få tid til å blogge – men så er jeg jo så sykt flink til å prioritere, så plutselig hadde jeg tid til det :) Venter på Marte og Carina, de er nede på nerstranda og bytter noen sko nå. Også venter jeg på Tuva, wii skal bli så godt å se henne igjen ♥ Har ikke sett henne siden døgnvill, og det begynner jo å bli en stund siden.

Når jeg kommer hjem skal jeg legge ut bilder, until then blir det bare ett bilde av meg hihi. Har kjøpt gave til Soph, siden jeg er så søt ♥ Har også fått pakket det inn, hihi :) 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg