livet suger

Hei! Jeg har ikke nett hjemme så derfor har jeg ikke blogget siden jeg kom hjem, hater liveeeet :( Nå er jeg hos Anne-Sofie sammen med Amanda, Soph, Lisa og Caroline, så da benytter jeg sjansen til å blogge litt! Siden minnekortleseren til Anne-Sofie er ødelagt får jeg ikke brukt noen av bildene mine fra i går og må derfor ta fra Tuva, hihi ♥ Får heller legge ut bildene fra i går når jeg har fått nett igjen!

Gjorde ikke noe spesielt i Tromsø, var å besøkte en kompis på jobb og fikk møte Tuva igjen. Var superkoselig! Har ikke sett henne på over ett halvt år, så var vel på tide :) Heldigvis har hun planer om å komme til meg om ikke så lenge, så blir vel ikke like lenge til neste gang!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg