kose litt med lillenusket

Hei! Nå sitter jeg hos Pia, er på besøk hos henne og lillebabyen hennes. Noe såå nusselig ♥ Blir så sykt babysyk av å kose med han. Vi får blogges når jeg kommer hjem i kveld en gang :-* Hva synes dere forresten som quotesene? Ikke mye respons å få der as.

Senere skal jeg til Lisa for å se paradise hotel. (egentlig ikke, men må vel kaste oss på bølgen og skrive det bare for å være kul?) Jeg er overhoodet ikke typen som følger med på det! Haha, har aldri skjønt poenget, men i fjor og året før der fulgte jeg faktisk med. Dobbeltmoralsk much? Jeg ser egentlig bare for å få meg en god latter, ingenting annet. Lurer på om denne sesongen blir like bra som da Carl og Niklas var med, det var desidert min favorittsesong!

Siden jeg ikke har noen bilder har jeg funnet noen herligheter på Nelly for dere, give me some money.. Likte dere noe?

Sølvtopp HER til 149,-

Hvit skjorte HER til 299,-

Sort kjole HER til 199,-

Gullgenser HER til 279,- 

// affiliateslenker

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg