big boobs?

Jeg kjenner øyelokkene kjemper en hard kamp for å holde seg oppe nå, haha, så jeg skal ta meg en time på øye nå før jeg drar å møter Lisa! Må også få pugget til prøve i morgen, aaner ikke hva vi har om, men det finner jeg vel ut så fort jeg får åpnet boka. Skal blogge bedre for dere senere tenker jeg, until then kan dere kose dere med gamle innlegg :-* Har forresten laget noen nye kategorier nå som dere kan finne under “kategorier” (haha, obv) til venstre her. Blandt annet en kategori som heter nelly.com hvor jeg vil legge alle “klestips” og slike ting.

Og om dere ikke vil dèt, så kan dere finne ut hvor store pupper dere egentlig har, haha.. Jeg ble ganske sjokka, for å si det slik.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg