lite hint

Nå har jeg kommet hjem, og kom mildt sagt ikke tomhendt. Vet ikke om jeg burde ta det som ett hint når jeg ble utstyrt med betakaroten og 3 stk selvbrunere? Har allerede tatt en omgang med St Tropez, så gleder meg til resultatet i morgen :) Gleder meg også til å se om jeg har fått noen bivirkninger, pustet nemlig inn det meste som kom ut haha.. Og da jeg leste bak på flasken sto det klart at man ikke skulle gjøre det, vet ikke helt hva som kan komme til å skje? That’s what you get når du ikke gidder å lese bruksanvisning, er ikke bare-bare å gjøre seg brunere!

Nå er det en episode frustrerte fruer så skal jeg legge meg ♥

esc2vinnik
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg