bestilt..

Jeg er så utrolig glad nå! Har nettopp bestilt meg iPhone 4 som jeg får når jeg drar bort til mamma i neste uke, gleder meg :) Endelig er det min tur, har gått i flere måneder med en telefon fra steinalderen (takk gud for at det i alle fall var touchtelefon) og gledet meg til dagen hvor bindingstiden min gikk ut. Valgte 4 over 4S rett og slett fordi jeg ikke har bruk for bedre kamera, raskere nett eller utrolig mye minne. Tror uansett jeg kommer til å bli fornøyd! Om jeg klarer å unngå å knuse den da, haha.. We’ll see.

2 kommentarer
    1. Anbefal deg virkelig kjøp av Puro deksel, e faktisk fysisk umulig å knus den:) for det e en sånn liten kant på forsia av iphone.. når eg hadd sånn plast deksel på den som kun e beskyttelse bake.. da knust eg den:) Så kjøp et Puro deksel!

    2. Skjeeer med at Tuva ikke har blogget siden dere var sammen? Har du kidnappet henne? ;o

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg