busy woman

Nå er jeg hjemme etter en utrolig lang dag, har ikke vært hjemme siden klokken 2 i dag.. Det er utrolig lenge bortse fra pcen min, haha. Var godt å sette seg litt ned og slappe av med gossip girl nå! Var som sagt å spiste lunsj sammen med Anne-Sofie og Sophie på gründer i dag og fikk vår egen VIP avdeling! That’s what I’m talkin’ bout, kan godt venne meg til det. Vi er jo ute å spise flere ganger i uken, men overraskende nok er dette første gangen denne uken, wohoo flinke. Eller? Så var det fire timer på jobb før jeg dro på besøk til noen kompiser sammen med Anne-Sofie. Som den busy woman jeg er føler jeg at det kanskje er på tide å ta i bruk almanakken min? Må ha litt orden på saker og ting fremover!

Dette spiste jeg på gründer, sykt godt! Kylling med karri, åh

Også har jeg smakt kirsebær for første gang i dag, har ikke oord for hvor godt det var! Måtte få en ekstra kopp, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg