same old

Må vel starte på sminken snart om jeg skal komme meg på jobb i tide, uheldigvis har jeg startet på sesong 1 av Gossip Girl igjen, så det stjeler en del av tiden min. Alt annet kommer i andre rekke! Overraskende nok har jeg vært våken en god stund i dag, sto opp klokken 12 faktisk, hører jeg applaus? Prøver i alle fall å få døgnrytmen til å komme litt på plass, blir en stor overgang når jeg skal starte på jobb klokken 9 hver dag i neste uke.

Senere tenkte jeg å komme med en konkurranse, så at det var i alle fall noen som hadde lyst på en. Den er i samarbeid med teddydelivery.no, så dere kan kanskje tenke dere hva premien er? Ha en fin dag :-* Nå står det sminking og litt mer GG for tur!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg