betakaroten dreper deg

Etter å ha vært på VG kan jeg mildt sagt si at jeg sitter igjen med noen inntrykk. En funksjonshemmed mann forteller sin historie hvor han mener nordmenn burde ta mer ansvar når det kommer til å finne seg jobber, i stedet for å leve på trygd – og dansker har funnet ut at betakaroten øker sjansene for å dø med 4 prosent. Jeg føler at alt er farlig nå til dags? 50% av det vi kan spise er kreftfremkallende, 30% øker sjansene for å dø, og resterende 20% er økologisk. Dette er selvfølgelig mine egne tall, but you get my point?

Når det kommer til dette med trygd kan jeg si meg enig i det han sier, og jeg synes dere alle burde lese artikkelen! Du kan lese den her. Er for dårlig at man skal ty til den enkleste utveien bare for at man ikke får “drømmejobben”, du må huske på at det finnes folk som ikke får jobb i det hele tatt.

Når dette er sagt – nå skal jeg rydde rommet mitt! Gjøre en forskjell, haha. Håper i alle fall å se forandringer, hvor fort det kommer til å skje kan jeg ikke si helt sikkert.. Men det kommer vel sakte men sikkert!

Føler bildet passet litt inn. Eller nei… Haha jaja!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg