proud of myself

Nå kan jeg være stolt av meg selv! Endelig har jeg klart å lage noe ut av det som skulle ha vært rommet mitt i tre år, proud? Oh yes! For første gang på en evighet kan jeg tilbringe tid her uten å bli kvalm av alt rotet. Men har vel enda en del ting som skal kastes, og først i rekka – klær :( Og kanskje om noen måneder kan jeg få plass til en seng her, om jeg får kastet ut den forbanna stygge sofaen som tar halve rommet.

Det er sykt hvor mange skatter jeg egentlig finner hver gang jeg rydder, blant annet gamle dagbøker fra 2001 / 2002 / 2003, tomflasker (haha, moneymoney), kjærlighetserklæringer og bibler. Kjærlighetserklæringene har jeg kastet for lengst, ligger nederst i posen, eller kanskje jeg skulle ha gitt dem til vedkommende? Haha, tror vi begge hadde fått oss en god latter da, kanskje jeg til og med hadde begynt å gråte litt.

Nå skal jeg sette meg ned på mitt koselige rom med gossip girl ♥

Haha, ble flittig brukt den her!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg