muffins om natten

Måtte bare lage meg muffins i sted, klokken 12. Skjønner ikke hvorfor alt skal bli så interessant på nattertid? Alltid vil jeg rydde, lage mat eller vaske midt på natten – noe jeg ellers aldri tenker på. Men nå skal jeg spise en siste muffins og se èn episode gossip girl før jeg hopper til sengs! Har jobb fra 12 – 20 i morgen så da passer det seg ikke å være trøtt. Ble plutselig så utrolig koselig å være lenge våken, haha. Gjør godt med noen telys og dempet lys, får nesten litt lyst til å døgne.. Men huff, goood natt søtinger :-* de fleste av dere sover vel by now?

Det venter en konkurranse til dere i morgen, den jeg egentlig lovet i dag. Så stay tuned! :)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg