mini me

Nå er jeg kommet frem, var her i halv 9 tiden og har siden da bare koset meg med mamma, bestemor og småsøskene mine. Bussturen gikk bra, eller, så bra som det kan gå på en søndag.. Sov så å si hele turen, og når jeg ikke sov, irriterte jeg meg over to jenter som satt ved siden av og pratet høylytt med sine pipestemmer og lo helt FORFERDELIG så jeg ikke fikk sove. Noen som har hørt om å ta hensyn til andre? For ikke å snakke om han som snakket i telefonen med familien og bannet seg over at noen hadde sagt at han ikke hadde det bra, han skulle brenne ned ett hus, han. Han var forsåvidt like høylytt, så jeg irriterte meg over han også.

Anyheeew, fikk til og med vafler da jeg kom! Med hjemmelaget jordbærsyltetøy og brunost, ååh himmelsk. Har store planer om å legge meg snart, så skal holde det kort. (haha, hvem prøver jeg å luuure) Har ikke tatt bilder av meg selv i dag siden jeg ser u-g-l-y ut, så dere skal heller få se bilder av meg fra da jeg var liten! :) Har flere bilder, faktisk to hele album, så skal vise dere flere en annen dag!

Meg og min søte lille pus, Nøste!

Bare sånn at dere vet det – JA håret mitt var slik, til jeg var ca ett halvt år, haha.

1998

Såå fornøyd over å ha fått ski! 1998

Motedronning.

Pippiii Langstrømpe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg