if I was your boyfriend

Sto opp fra en powernap for en halvtime siden, og det var mildt sagt IKKE godt. Å stå opp til virkeligheten etter å ha vært kjæresten til Nate Archibald, not good at all. Det var så sykt ekte og ja, jeg trodde det var virkelig.. Haha too much Gossip Girl for me, skjønner jo at det kan lønne seg! Å ha slike drømmer har jeg overhodet ingenting i mot :) Nå skal jeg se litt mer Gossip Girl og last ned alle filmene Chace Crawford er med i ♥

Også har jeg har vært forelsket i Justin så lenge jeg kan huske, så det kommer vel ikke som en overraskelse da at jeg har hatt nedtelling til han skulle komme ut med singelen Boyfriend? Og den kom ut i dag!! Han overrasker stadig, dette er virkelig en sang som kommer til å gå på repeat hos meg.

2 kommentarer
    1. Haha, den er kjip 🙁
      Forresten, så synes jeg du har en utrolig bra blogg. Jeg er mange år eldre enn deg, men jeg liker bloggen din bedre enn mange av de på topplista. Du skriver bra, du har fine bilder og en forseg-gjort blogg med fint design! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg