rommet mitt

Tenkte å vise dere litt av det jeg har på rommet mitt før jeg drar på jobb, er på mitt “barnerom” nå, så det er ganske mye morsomt å se på! Har ikke kastet ut noe siden jeg flyttet i 6.klasse, haha. Er uansett utrolig godt å være i Lofoten igjen, har ikke vært her siden jul eller tror jeg? Alt for lang tid mellom hver gang, det merker jeg.

Dette var faktisk en skoleoppgave vi hadde, jeg og en gutt i klassen valgte å sende det til kommunen i håp om at de kanskje gjorde noe. Vel, det har gått 7 år og vi har enda ikke fått gang- og sykkelsti.

Idolfinalen! Møtte en del kjendiser den kvelden, haha, jeg var i himmelen.

Også fikk jeg 200,- for å sende inn dette bildet til Se og Hør.

Min andre bror og min første søster, veldig stolt!

hahahaha

Fra jeg gikk i barnekoret her

What can I say? Har ett til over sengen, min store forelskelse gjennom hele barneskolen.

Da Hanne var hos meg i 2010, miss you ♥

memories.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg