the change-up

Nå har jeg kommet meg i seng, skal legge meg snart – må bare få sett en episode med gossip girl! Har hatt en utrolig koselig kveld med Emilie, en av mine “gamle” bestevenninner i Lofoten. Vi så blant annet en film med Ryan Reynolds (♥♥), the change-up, noen som har sett den? Konseptet var likt freaky friday om noen husker den, to som “bytter kropper” og må leve hverandres liv. Jeg synes i alle fall den var bra, stoort pluss at en av hovedpersonene er dødskjekk!

Emilie er så sykt glad i lillebroren sin

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg